22 Aralık 2014 Pazartesi

BU BÜYÜK KAZANA BİR KERE OLSUN KEPÇE OLUNMAZ MI ?


Türkiye'de yaşayan insanların büyük bir çoğunluğu en az bir kere de olsa İstanbul'un havasını solumuştur kesinlikle.Peki ya ben ? Bu yazıyı yazmamın amacı aslında İstanbul'a daha önce hiç gitmeyişim :) 22 senedir hiç mi işi düşmez bir insanın koskoca İstanbul'a ? Bu büyük kazana bir kere olsun kepçe olunmaz mı ? Gezmeyi yeni yerler görmeyi seven biri olarak bu zamana kadar İstanbul'a gitmemiş olmam hayret verici gerçekten. Arkadaş ortamında konu İstanbul'a geldiğinde sohbete dahil olamamak ''Aa evet,Öyle mi?,Ne güzel'' gibi ''Ah ulan ben neden gitmedim hala'' içerikli kelimelerden başka bir şey söyleyememek nedir bilir misiniz ? Galata kulesi,Topkapı sarayı,Ayasofya,Gülhane parkı,Adalar,Dolmabahçe sarayı,Rumeli hisarı,Kapalıçarşı,Kız kulesi,Taksim,Kadıköy,Beşiktaş,Bebek,Etiler ve bir çok yer daha tek tek gezilip görülmesi gereken yerler aslında.En kötüsü de bu saydığım yerlerin hiçbirine gidememiş olmam :) Dürüst olmak gerekirse bu yazıyı yazarken de Google'dan yardım aldım düşünün o kadar yabancıyım İstanbul'a :) Yastık kılıflarında,tablolarda,telefon kaplarında,bardakların üzerinde,biblolarda kısacası aslında her yerde İstanbul. Ve size iyi bir haber  2015 yaz döneminde zorunlu stajımı İstanbul'da yapacağım.Büyülü şehri karış karış gezip görülmesi gereken her yerini göreceğim :)

Dipnot : Bu yazı tamamen bir iç dökme :)

1 yorum: